Aan Fermat,
Nu breekt mijn klomp!
Wees ernstig aub.
Het is geen voorzetje, het bewijst niets en wijst evenmin naar een zinvolle methode.
Het is evenmin een voorzetje want het doel is nergens te bekennen.Fermat1637 schreef: ↑vr 14 mar 2025, 11:41Wat ik hier beschreven heb is alleen een bepaalde constatering en is geen enkel bewijs hoor.
Hoe ontwikkeld u wiskunde?Xilvo schreef: ↑vr 14 mar 2025, 11:44Het is evenmin een voorzetje want het doel is nergens te bekennen.Fermat1637 schreef: ↑vr 14 mar 2025, 11:41Wat ik hier beschreven heb is alleen een bepaalde constatering en is geen enkel bewijs hoor.
Ik zie niets wat ook maar in de buurt van "nieuwe wiskunde" komt.
Beste Xilvo,
Welke constatering bedoel je?Fermat1637 schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:28 Ik heb alleen een constatering gedaan, bent u het met deze constatering eens?
Nu breek ook mijn andere klomp, ga nieuwe halen.Xilvo schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:31Welke constatering bedoel je?Fermat1637 schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:28 Ik heb alleen een constatering gedaan, bent u het met deze constatering eens?
Ik vroeg naar welke uitspraak omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Je doet zoveel uitspraken.
Nee, dat moet ik niet constateren omdat je geen deugdelijk bewijs geeft. Er klopt geen hout van die redenatie.Fermat1637 schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:47 U moet constateren dat elk volgend getal geschreven kan worden als gemiddelde van twee priemgetallen, alleen al uit het feit dat het opgebouwd kan worden uit de som van twee kleinere getallen waarvan al bekent is dat ze te schrijven is als gemiddelde van twee priemgetallen.
Wiskunde werkt, en werkt alleen, als je wiskunde toepast zoals het moet. Een babbeltje is geen bewijs.
Kunt u aangeven waar het niet meer klopt?Xilvo schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:53Ik vroeg naar welke uitspraak omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Je doet zoveel uitspraken.Nee, dat moet ik niet constateren omdat je geen deugdelijk bewijs geeft. Er klopt geen hout van die redenatie.Fermat1637 schreef: ↑za 15 mar 2025, 11:47 U moet constateren dat elk volgend getal geschreven kan worden als gemiddelde van twee priemgetallen, alleen al uit het feit dat het opgebouwd kan worden uit de som van twee kleinere getallen waarvan al bekent is dat ze te schrijven is als gemiddelde van twee priemgetallen.Wiskunde werkt, en werkt alleen, als je wiskunde toepast zoals het moet. Een babbeltje is geen bewijs.