Onderaan een bericht komt nu te staan :
"Rapporteer misgedrag aan Moderators"
Nu vindt www.vandale.nl misgedrag geen nederlands woord, dus in overleg met de beheerder stel ik nu wat alternatieven voor.
Moderator: R_Bena
DePurpereWolf schreef:1 Wie weet niet wat misgedrag betekent?
2 Wie heeft een boek nodig om dingen te verstaan?
wie vindt het een probleem dat daar misgedrag staat.
Er is daar namelijk geen optie voor in de poll, en ik persoonlijk vind dat jullie allemaal een beetje moeilijk doen, als je daar al over valt, dan moet je over nog veel andere dingen ook vallen, daar ben ik zeker van.
Bassos schreef:Heh, zekerheid, wat lief.
Wie heeft het trouwens over "erover vallen" (behalve jij dan)
Misgedrag is gewoon erg lelijk, dan is het toch fijn dat het aangepast kan worden ?
SM
NASE schreef:Bassos schreef:Heh, zekerheid, wat lief.
Wie heeft het trouwens over "erover vallen" (behalve jij dan)
Misgedrag is gewoon erg lelijk, dan is het toch fijn dat het aangepast kan worden ?
SM
Er zijn veel dingen die als lelijk kunnen worden opgevat, maar daarom maak ik nu niet van ieder foutje een klacht. Want dat is dit toch, anders zou je het hier niet gepost hebben.
Als je er niet over valt, en er dus geen probemen mee hebt, waarom post je het dan ????
en net als of die andere alternatieve zoveel beter zijn.
dit is dus puur ****** als je je hier al aan stoort zal je het vast wel zwaar hebben.Bassos schreef:Onderaan een bericht komt nu te staan :
"Rapporteer misgedrag aan Moderators"
Nu vindt www.vandale.nl misgedrag geen nederlands woord, dus in overleg met de beheerder stel ik nu wat alternatieven voor.
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) is een historisch, wetenschappelijk, beschrijvend woordenboek van het Nederlands van 1500-1976. (...) De bewerking heeft bijna anderhalve eeuw geduurd; in 1998 werd het WNT voltooid. In het Woordenboek kan men de betekenis en geschiedenis van honderdduizenden bekende en onbekende woorden vinden, jonge woorden en zeer oude woorden die soms al uit onze woordenschat verdwenen zijn. Het WNT illustreert de betekenissen met citaten uit zeer gevarieerde bronnen. In de ca. 1.700.000 citaten is al het geschreven Nederlands van bijna vijf eeuwen vertegenwoordigd.