heey,
Ik zit met een groot dilemma in verband met mijn studiekeuze.
Ik heb momenteel mijn eerste jaar handelsingenieur afgewerkt en zou kunnen starten aan het tweede. Nu is mijn probleem een beetje dat ik later niet echt zakenman of handelsingenieur wil worden. Ik weet wel dat je ook nog andere dingen kan doen met dit diploma, maar het probleem is dat economie me niet echt interesseert.
Nu zou ik graag later statisticus worden en daarna ooit leerkracht wiskunde (en eventueel Duits) en ben ik wel echt te vinden voor pure wiskunde te gaan studeren in de unief, maar dan zou ik opnieuw moeten beginnen.
Aangezien ik graag de master statistiek zou doen, had ik eraan gedacht misschien eerst mijn bachelor handelsingenieur af te werken en daarna die master statistiek te doen zonder de master handelsingenieur. Ik weet jammer genoeg niet of dat wel zo'n goed idee is. Een alternatief zou zijn om 5 jaar wiskunde te studeren en dan de ManaMa statistiek te doen. Zo kan ik in die 5 jaar ook meteen al mijn lerarenopleiding wiskunde voltooien.
Graag had ik hierop zo snel mogelijk enige feedback gehad aangezien de unief momenteel al 2 weken bezig is. (door omstandigheden heb ik me nog niet kunnen inschrijven)
Met vriendelijke groeten,
Stuer Jari