Geachte dames/heren,
Ik heb een probleem en ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit het beste kan oplossen..
Ik wil graag iets gaan maken voor een feest dat te maken heeft met een boksbal. hieronder de uitleg:
Jullie kennen allemaal wel de ouderwetse boksbal automaat op de kermis en wellicht ook de kop van jut. met deze 2 attracties wil ik iets gaan doen.
Ik wil namelijk een kop van jut gaan bouwen met het mechanisme van een boksbal. de bedoeling is dat mensen met een hamer op (jut) gaan slaan. Vervolgens gaat er een meter omhoog en aan de hand van je score word er een animatie getoond. Even voor de duidelijkheid een voorbeeld.
sla je tussen:
0-250 dan krijg je een animatie waarmee je een muur ziet die bijna niet openbreekt.
250-500 zie je dat de muur een klein stukje openbreekt.
500-750 dan breekt de muur bijna open
750-1000 dan breekt de muur volledig open.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? het mag best wel wat kosten (2000-3000,-) ik ken meerder grafische vormgevers die de animatie kunnen maken.
Ik neem aan dat ik een soort computer moet aansluiten tussen het apparaat en het animatie scherm met een soort excel code? die meet hoeveel er geslagen word en op de hand hiervan kan er een sein doorgegeven worden naar de animatie?
Heeft iemand enig idee hoe ik hier mee kan beginnen?
of bij welk bedrijf ik dit zal moeten laten doen?
alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
Sam ......