Professor Puntje schreef: ↑di 02 jun 2020, 12:16
Een andere koelkast was problematisch vanwege de prijs (ben maar een arme sloeber) en vanwege het feit dat die slecht toegankelijk was vanwege in de doorgang staande rijen boeken- en platenkasten. Het vereiste een kleine verbouwing om de oude koelkast om te wisselen voor een nieuwere koelkast (overigens nog steeds een tweedehandsje).
Ja ik kan me daar inderdaad wel wat bij voorstellen .Ik heb zelf ook niet super veel geld .
Maar je moet het eigenlijk zo zien dat het een van de beste investeringen is die je kunt doen .Je hebt je koelkast er misch wel na 1 jaar al weer uit en daarna ga je er eigenlijk geld aan verdienen .Hoop mensen denken vaak dat het duurder is om iets nieuws te kopen en wachten tot hun oude apparaat is versleten .Dit is echter een eeuwige zonde.Behalve als je iets huurt waar de stroom all inclusief is .
Maar een ander mooi voorbeeld is eigenlijk Een beeldbuis - televisie.
Zo n ding eet meestal ongeveer 120watt per uur .Dezelfde tv met led technologie heeft zo en zo een super mooi scherm in vergelijking met een beeldbuis .Maar verbruikt ook maar 30 watt ongeveer.Een led televisie kost ongeveer 300 euro .En dat is waarschijnlijk ook wat je aan het eind van het jaar terug krijgt.Beetje afvankelijk hoeveel tv je kijkt natuurlijk.Mijn advies gooi het oude eruit