Ja bedankt voor de extra tips nog .Bij een haspel inderdaad helemaal uitrollen en 2.5 mm dik .En ook een geaard stopcontact .Dit was inderdaad niet aanwezig in de woonkamer .Dus ik ga nu toch maar een stopcontact laten aanleggen in de meterkast .
Ik heb een paar offertes aangevraagd en heb er daarvan al eentje binnen .
Ons antwoord
Voor alleen een stopcontact die geplaatst wordt in de huidige groepenkast op een bestaande groep, reken wij 30,- ex BTW (stopcontact + kabel + klein aansluitmateriaal) +50,- ex BTW (1 uur arbeid + inbedrijfstellen + reiskosten en (eventueel)parkeerkosten) totaal 80,- ex BTW (96,80 incl BTW).
Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben?
Ik wacht nog even de anderen af misschien zijn die goedkoper.
Ik heb trouwens zie foto nog wel even in de meterkast gekeken en het lijkt mij toch echt niet zo moeilijk om veilig een stopcontact daar aan te leggen .Het zijn in principe twee draden en de geaarde op de balk een paar van dezelfde dikke draden ,laskappen een contactdoos en een pvc buisje . stroom eraf en hoe moeilijk kan het wezen .
Enigste inderdaad is dat de verzekering bij verkeerd aansluiten zegt dat het niet uitbetaald . Maar ja als je het juiste materiaal gebruikt is het toch een fluitje van een cent .Nou ja misschien anderhalf uur werk omdat je geen routine hebt. Ik las ook dat bedrijven verzekert zijn voor fouten van hun kant en dat je daarom dus eigenlijk de bon altijd moet bewaren .Beter pinnen dus want bij brand vind je dat niet meer terug .
Maar als je dus iemand inhuurt die niet bij een bedrijf is aangesloten ( b.v als je een mannetje kent ) heb je dus eigenlijk ook geen poot om op te staan .