8) Wel om antwoord te geven op jou vraag ben ik satanist? Nou dat lijkt me zeer duidelijk,dus deze is volmondig JA! En of ik teleurgesteld ben in andere geloof? nou dat is niet eens aan de orde,ik ben ermee verbonden van uit eigen wil,dat valt bij christenen niet te zeggen omdat dit geloof met de paplepel word ingegoten.
Dat is simpelweg niet waar. Veel Christenen zijn wel opgevoed met de bijbel. Echter kan je geloof niet aanleren. Alleen kennis kan je aanleren. Je gelooft pas als je bewust een keuze maakt voor God. Een gedwongen keuze is geen keuze, en dus is de persoon dan geen Christen.
zoals je al zei: "De basis van satanisme is haat"? Op de 1e plaats hoe wil jij dat weten?
Aan de hand van getuigenissen van ex-heksen en satanisten. Ik heb er boeken over gelezen, en gezien waar het toe leidt.
Je hebt volgens mij teveel horrorfilms gekeken (die meerendeel vanuit christenlijk geloof zijn gemaakt).
Verkeerde aanname. Ik heb in mijn leven weinig horrorfilms gezien, en heb er ook geen behoefte aan om te vullen met kwaad.
De meeste spookverhalen van ritueele offers (waar jullie ook zeer bekent mee waren,ja zelfs mensen) zijn nooit bewezen,
Zoals ik al voorspelt had geloof je me niet. Mag ik je verwijzen naar het boek van Rebbeca Brown, 'He came to set the captives free'. Een schokkend exposee van satans activiteiten in de wereld, en de getuigenis van Elaine. Voorheen hoogste bruid van satan in amerika (ongeveer de grootste heks op de wereld) die een boekje open doet over hoe het er echt aan toe gaat. Verder ken ik nog een Rebekah, die ook een hoge bruid van satan is geweest. Ik zou zeggen, vraag het die mensen eens. Zij kunnen je beter dan wie dan ook vertellen welke god je werkelijk dient.
en slechts een handeling van christenen om mensen bij het spirituele en satan/enki weg te houden.
Satanisme heeft geen patent op spiritualteit. Spiritualiteit vind je op heel veel plaatsen terug, ook in het Christendom.
De basis van satanisme is niet "haat" maar spirituele groei en kennis. Satan heeft nog nooit voor zich zelf kunne spreken,
Ik zie dagelijks hoe satan mensen kapot maakt en gebonden houdt. Maak mij niet wijs dat hij niet voor zichzelf spreekt.
Voor mij is het satanisme een levenswijze,ik ben er niet streng mee bezig maar ik erken Enki en respecteer hem en zijn demonen.
Dat had ik al wel door. Je gelooft mijn verhaal niet omdat je er nog niet zo diep inzit. Doe dat dan ook alsjeblieft niet.
Ze hebben al veel voor me gedaan. Ik ben er gelukkig mee,
Sinds satan een gevallen engel, en wel van hoge rank is het logisch dat hij ook wonderen en tekenen kan verrichten als de God die hij vroeger diende.
"I was, am now, and shall have no end. I exercise dominion over all creatures and over the affairs of all who are under the protection of my image. I am ever present to help all who trust in me and call upon me in time of need. There is no place in the universe that knows not my presence. I participate in all the affairs, which those who are without call evil because their nature is not such as they approve."
Exacte kopie van hoe 'mijn' God over zichzelf spreekt. Gewoon terug te vinden in de bijbel, de Joodse Heilige Geschriften, en wie weet hoeveel boeken nog meer.
Een wolf kan ook witte kleren aantrekken..