@Squawk,
Het gaat mij helemaal niet om de aandacht.................. alhoewel "aandacht" "één van de basis-rechten van de mens is !
Ik ben gewoon zeer kritisch en probeer steeds kleine zwakke punten te vinden en er op te wijzen, of het in vraagvorm te formuleren, en het antwoord kritisch te analyseren voor mijzelf.
Ik ben graag de luis in uw / de pels.... maar op een verantwoorde mannier.. denk ik.
Dat U het vervelend vindt dat ik U niet naar de mond spreek kan ik aannemen, maar elke post van mij is gewoon een "gebeurtenis" volgens uw theorie .. niet meer en niet minder.
U bent vrij het bestuur te vragen mij te bannen.
U schrijft alsof ik, als beginner, vraag aan een deskundige waarom 1+1 = 2 is .
Erger U niet aub, ik maakte er een topic over.
U schreef:
You said:
"Kunnen we stellen dat er voor het proton geen verandering plaatsvindt en dat het proton als het ware geen tijd ervaart?"
Vandaar mijn opmerking nr. 1... voor een proton staat de tijd NIET stil !
Of vindt U dat ik dat uit mijn duim zuig !
Trouwens , "Als het ware" is geen wetenschappelijke uitdrukking !
U schreef:
"...concept noem ik de gebeurtenisbol. Het is een imaginaire voorstelling van de flux om eraan te kunnen rekenen. Alle energie en alle informatie van een gebeurtenis bevinden zich op het oppervlak van de bol, die permanent groeit. Aan de 'binnenkant' van de bol ontstaan continu nieuwe bollen, vanwege de fluxgroei in het postulaat. De flux is dus als het ware een groeiende gebeurtenisbol. En op elk 'punt' ontstaat een nieuwe, groeiende bol. Niet alleen op de plekken van de twee protonen, overal. Dit noem je een scalar toch?"
Vandaar mijn vraag nr 2.en 3 ... wat voor U de definitie van een gebeurtenis is...... in begrijpelijke mensentaal graag.
Puzzels