ik heb enkele generaties heksen in mn familie, die zijn nu allemaal dood ondertussen, maar de verhalen die ik erover gehoord had zoals waarneming op grote afstand zijn geen bullshit.
ik kan hier een shitload voorbeelden geven die ook een andere verklaring kunnen hebben dan hekserij, zoals begaaftheid, lezen van lichaams taal en dergelijke.
maar 1 kan ik niet verklaren en dat is het volgende, mn grootmoeder had een maria hangertje laten inweien door een bisschop, nu komt de zus van mn grootvader altijd door de achterdeur, mn grootmoeder had dit hangertje boven de achterdeur onder het behang gestopt, die heks kwam zoals gewoonlijk langs achter en stopte voor de deur, ging terug en belde aan aan de voordeur, iets wat zij nooit deed.
dit roept wel vragen op bij mij want ik ben totaal niet gelovig.
wat heeft een geweid hangertje invloed op een begaaft iemand?
die heks was ook misvormt door polio, een kinderziekte waarbij het skelet vervormt wordt, ze leefde eenzaam en verdiepte zich in allerlei boeken, welke mn grootvader moet hebben gekregen na haar dood, ik zal zien of ik ze kan krijgen, moet heel wat powerfull **** instaan als ik de verhalen mag geloven.
ik zei generatie van hexen maar er was alleen nog 1 kruidenvrouwtje ervoor, en deze had geen gaven buiten botanische vaardigheden.
Het meest freaky verhaal is dat mn nonkel (toen klein) in een put of beerput stapte nadat hij meerdere malen gewaarschuwt was, maar totaal geen reactie gaf en gewoon verder liep recht in die put.
zn wonden waren nog niet verzorgt of Sicillia (heks) kwam langs en vroeg hoe het met Raphael was.
Persoonlijk geloof ik dit allemaal omdat het van mn naaste familie komt, maar ik denk dat er een andere verklaring moet zijn buiten het paranormale.
o ja hier is geen woord van gelogen mn familie liegt hier niet over, raar genoeg zegt mn grootvader hier niks over.
of alleen maar, ja dat werdt gezegt he, alsof hij meer weet, of juist niet.
ik heb een rare familie, Ik ben raar
maar het zijn de gekken en de mutanten die de wereld redden, of veroveren.
De achternaam van deze familie is Caes, Caeses hebben vroeger al eens de wereld willen veroveren, niet ?
rare familie.
o nog een raar ding, op een nacht werden mn grootvader en grootmoeder wakker omdat het hele huis beefde.
smorgens vroeg lagen enkele glazen die op het droogrekje stonden in gruis, bijna stof op een hoopje, alles wat er over was was enkele hoopjes glasgruis.
dit werdt geweten aan aardstraling, kan iemand dit bevestigen of dit kan of niet ?
o ja het eigenlijke punt van mn antwoord was dat ikzelf al aan de ander kant ben geweest en dat er weldegelijk te zien is wat ze zeggen zoals donkere schimmen en licht enzo, silhoute van vermoedelijk dode mensen, maar een paar seconden erna was ik op een grote blauwe vogel aan het vliegen, dus ik denk niet dat geesten bestaan, ik geloof wel in een andere plaats maar die plaats gaat ook dood als je doodgaat snappie.
Wie niet slim is moet sterk zijn.