AS
Tsjetsjenië is een land waar moslims tegen de russen strijden
Ik wist niet dat 'moslims' een apart volk was en dat is het ook njet.
Tsetsjenie had zich ook kunnen gedragen zoals Tartaristan, ipv zich achter ongeletterde puberheethoofden met hun allahuakbargeroep te scharen
Zou jij misschien de quote functie kunnen gebruiken AS! De quote was van dgm of het anders tenminste tussen aanhalingstekens kunnen plaatsen!
AS
Gelukkig zijn de moslims niet zo als de tartaren
. ik wist wederom niet dat moslims een apart volk is. Merkwaardig, ik heb juist vermeld dat Tartaren ook Moslim zijn. Jij weet kennelijk totaal niet waar je het over hebt
AS
Het is legitiem..... betalen. Gelukig krijgen de Tsjetsjenen hulp van arabieren bij het het verzet.
Oh wat gelukkig is dat, die arabieren, die schattige nobele wilden.
Ik herinner mij nog zeer goed de eerste beelden
voor de verwoesting. Een aantal bebaarde knapen die allahuakbar schreeuwden en hun kalashnikows leegschoten en angstige oude Tsjetsenen die het duidelijk niet met deze jongens eens waren. daarna sloeg Rusland keihard, genadeloos terug.
Had Tsjetsjenie een voorbeeld genomen aan Tartaristan, ook moslims, die zo verstandig waren geen bebaarde inmenging van buiten toe te laten en heerlijk hun pilsjes drinkend op de banken in de hoofdstraat en hun vrouwen in kleurrijke kledij in de straten van het prachtige Kazan rondlopend, dan was Tsjetsjenie nu vermoedelijk een autonome republiek in het grote geheel geworden en aanzienlijk meer welvarend.
Echter dankzij mohammedaanse puberheethoofden uit het westen en die bebaarde leeghoofden uit arabische landen, die slechts 1 boek in hun hoofd hebben gestampt gekregen, is het er letterlijk een puinhoop geworden en Rusland zal nu tot geen enkele concessie meer bereid zijn. Lang leve de verstandige Moslim (en Kafir) in Tartaristan.