Als je maar een paar programma's wil backuppen en voor de rest alleen maar een aantal soorten documenten, zou ik ervoor kiezen om eenmalig een backup te maken van de installatie cdroms van de desbetreffende programma's en de documenten van tijd tot tijd (bijv. 1x peer maand) ook op cd te branden.
Wanneer ik dit ga doen kan ik evengoed die installatie CD-rom telkens in mijn computer steken denk ik. Is het niet mogelijk dat ik een backup neem, desnoods van gans de OS partitie en programma's, zodat ik later gewoon op het knopje moet drukken en deze backup er volledig terug opstaat. Als ik jouw methode ga toepassen dan moet ik alles weer opnieuw installeren.
Het probleem dat ik bij verschillende programma's heb gezien is da ik altijd een ganse partitie moet backuppen, is er geen programma waarmee je in die partitie kan browsen ?
Indien dit niet bestaat kan je mij da een goed programma aanraden waarmee ik dan toch een ganse partitie moet backuppen en waarmee ik bvb wekelijks de aangepaste documenten opnieuw kan backuppen.
Alvast bedankt !!