aangenaam, it's a plesure to meet you all..
Mijn naam is Ellen (goh echt?), ben 15 jaar en doe 4 havo.
Ik teken graag en vind economie, scheikunde, biologie, wiskunde, tekenen interessante vakken.
Ik ben een enorme rock liefhebber, het meest luister ik naar:
Guns n' Roses, The Red Hot Chili Peppers en op dit moment ook veel naar John Frusciante en Lenny Kravitz vanwege hun geweldige gitaarwerk, ook ben ik fan van Slash (mijn avater( Y ) ).. en zijn band : slash's snakepit.. verder heb ik nog wel meer bands waar ik erg graag naar luister maar ik denk dat jullie interesse hier niet echt naar uit gaat.
Ik kom uit Enter, Twente, Overijssel. gezellig dorpje.
Ik speel gitaar, 2½ jaar al
, jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt, ik speel nog akoustisch maar koop over een paar maanden een elektrische, Gibson-Les Paul. Ik heb hier heel goed voor gespaard, die instrumenten zijn zo duur
.
Ik zit op dansles waar ik 2 keer in de week naartoe ga samen met een stel gezellige vrienden, en zondags heb ik wedstrijden, ik zit nog niet zo heel lang op dansles, de enige dansen die ik vanaf nu nog maar ken zijn de, humba, tango, engelse wals, the jive, cha-cha en de Quikstep/foxtrot..
Ik internet/chat graag.
Ik ga graag een avondje uit, naar lucky&co (goede discotheek)..
ik heb geen vriend, het is een halve maand geleden sinds ik vrij ben.
en ik heb het gevoel dat ik -in tegenstelling tot iedereen hier- een heel verhaal schrijf
..
Wil je me beter leren kennen, mijn email-adres staat vermeld hier op mn profielletje