Ik wil deze update niet! Het heeft geen enkele toegevoegde waarde voor mijn PC, het downloaden gaat ten koste van mijn downloadlimiet, het opslaan gaat ten koste van mijn hardeschijfcapaciteit, ik heb nu de hele tijd dat icoontje wat regelmatig opdringerig herinnert aan deze update. Het belangrijkste van alles, ik wil dit stukje software gewoon simpelweg niet.Size: 1.2 MB
The Windows Genuine Advantage Notification tool notifies you if your copy of Windows is not genuine. If your system is found to be a non-genuine, the tool will help you obtain a licensed copy of Windows.
Ik heb deze update per ongeluk al gedownload (automatisch) maar nog niet geïnstalleerd. Ik ben niet aan de standaardinstellingen gekomen. In welke folder komen de automatische updatedownloads terecht? Ik wil deze verwijderen.
Kan ik er op de één of andere manier voor zorgen dat mijn Windowsupdatetool deze update negeert?
Juridisch en ethisch heb ik hier ernstige bedenkingen bij. Deze updatefunctie van Windows is bedoeld om de gebruiker te beschermen tegen aanvallen en Windows op andere punten te verbeteren.
Nu misbruikt Windows deze functie voor hun eigen belang. De gebruiker heeft hier toch geen enkel belang bij?