Moderator: Rhiannon
Zou het een kwestie van internal revenue zijn?Waarom wil de overheid jongeren zo snel mogenlijk op de arbeidsmarkt gooien ?
Interesante opmerking.Benm schreef:Zou het een kwestie van internal revenue zijn?
...
Overigens verschillen de wensen wel per sector..
Sinds wanneer stammen de mensen af van apen? De mensen die deze vragen maken hebben klaarblijkelijk ook niet zo goed opgelet in de lesbanken. Mensen stammen niet af van apen, maar mensen en apen hebben een gezamelijke voorouder.
Daar heb ik in een andere context ook wel eens gesprekken over gehad, maar het is nooit gelukt dat erg duidelijk te krijgen. Ondernemers zijn een heel diverse groep mensen, met meer verschillen dan overeenkomsten. Zoveel sectoren, zoveel redenen om het zelf te doen in plaats van in loondienst, veel touw is er eigenlijk niet aan vast te knopen.Wat voor verandering in het onderwijs zou nodig zijn indien men meer zelfstandig ondernemers zou willen hebben?
Om kort te zijn; een mentaliteitsverandering.Wat voor verandering in het onderwijs zou nodig zijn indien men meer zelfstandig ondernemers zou willen hebben?
De mentaliteit van vele mensen is gewoon; ok die is slimmer/weet meer dan mij => nerdTrouwens, ik heb ook het idee dat kennis totaal niet gewaardeert wordt in onze samenleving. Zoals qrnlk in het andere topic al zei "Doe maar "gewoon", dan doe je al gek genoeg." heerst bij ons, kennis vergaren is bij ons kennelijk totaal geen prioriteit en het lijkt ook alsof het weinig status geniet.
Ik heb op een ander forum hier ook over gelezen, en de discussie ging toen over het feit dat de vraag over het afstammen van de mens niet verantwoord is, aangezien meningen daarover verschillen, denk religies.Het wetenschappelijk tijdschrift vroeg antwoorden op vragen als "draait de aarde rond de zon?", "stemt de mens af van de aap?" en "waar ligt het gat in de ozonlaag?".