Ik ken trouwens weinig muziekwinkels waar je nog rustig naar een plaat kan luisteren. Ik vind het enorm jammer dat kleinere muziekwinkels failliet gaan. Daar kon je vaak rustig over de keuze van een plaat praten.
Mijn smaak is vrij gevarieerd (er slingert hier nog zo'n berichtje rond) maar als ik mijn cd's eens vluchtig overloop, is dit wel zinvolle commentaar, want over het algemeen mag het een beetje "vuil" zijn van mij.
Zoiets vermoedde ik een beetje. Dan ben ik benieuwd naar jouw mening
Opgeduikeld uit mijn voorstelberichtje:
Verder... muziek: nogal brede smaak, country (Johnny Cash), classic rock (the Beatles), stevigere rock (Led Zeppelin, Muse, red hot chili peppers), progrock of hoe je het graag noemt (eerste periode van Pink Floyd), Post-punk/new-wave/gothic rock/hoe je het wil noemen (Joy Division, Television, Siouxsie and the Banshees), grunge (nirvana, sonic youth), Metal (Tool, Kamelot), gothic metal (epica, nightwish), dark electro (combichrist, grendel, enomine), soms klassiek (Mahler, Satie) enz...
Hekel aan hiphop en wat tegenwoordig voor rnb doorgaat...
Een "hekel" aan hiphop is misschien wat overdreven en dark electro ben ik inmiddels wel weer een beetje beu... Voor de rest is het overzicht niet exhaustief natuurlijk. Op dit ogenblik frequenteren vooral John Cale (Circus Live), Kamelot (Ghost Opera, ook wel vrij gepolijst), Marilyn Manson (Mechanical Animals, zeg wat je wil, ik vind dat een puik plaatje) en de rooie van QOTSA in mijn cd-speler.