Dit is afgesplitst van het Wilders Koranfilm onderwerp. Ik hebben een beetje moeten gokken wat 1207 nou eigenlijk wil zeggen, maar volgens mij gaat het over dat hij vind dat de moslims de acties van extremistische moslims zwijgend toestemmen. Dus dat is de vraag van dit onderwerp.
dit volg ik maar dan is mijn volgende vraag hoe iemand ooit kritiek op de islam moet uiten?Dan is mijn bewoording niet goed geweest, wat ik bedoelde is dat hij aanzet pleegt.
Dit zal ALTIJD hevige reacties uitlokken. Tekeningen zijn al goed voor moord en veel braver kan het toch niet meer?
zeg iets dat negatief geïnterpreteerd zou kunnen worden en dreigingen vliegen je om de oren.
De extremisten, en voor een stuk de zwijgende meerderheid die ook nu weer oorverdovend stil is, haten ons niet om wat we doen maar om wat we zijn.
zolang we niet massaal bekeren zijn we honden, varkens en andere complimentjes voorzien in de koran (dit is hetgeen moslimkinderen leren als ze de koran de eerste keer openslaan).
tuurlijk er zijn evenveel sites die christenen uitmaken en ik wil niet weten hoe vaak ongelovigen op dit forum uitgemaakt worden voor immorele communisten die N-korea een heilsstaat vinden. Ik heb er geen probleem mee maar moslims dreigen met geweld en daarom moet je hen ontzien?honderden filmpjes, duizenden forums waarin de moslim voor achterlijk word uitgemaakt, en aan de andere kant ook 100den imams die het westen voor achterlijk uitmaken. En dit mag allemaal.
zijn agenda is simpel. demagogie om de angst voor de islam te vergroten en zo zijn kiezersvee uit te breiden.Het punt is echter wat Wilders ermee wil, hij is namelijk een politicus, en heeft een agenda in Nederland.
Maar als de moslimgemeenschap in Nederland laat zien dat ze zo niet zijn dan maakt Wilders zich belachelijk.
nu zwijgt men en trekt continu een kast excuses open om wangedrag goed te praten.
Dit werkt bevestigend. zowel voor Wilders als voor zijn kiezers.
neen, maar daar kunnen we vanuit Europa weinig tegen doen. wil je een stok om te slaan zul je hem ALTIJD vinden.Zij willen dat land meer islamiseren en gebruiken deze aanstekers om te laten zien dat het westen slecht is, en ons niet mag. En dat is toch iets dat we niet graag willen, dacht ik, extremisten kweken?
Of wilders nu een film maakt of niet maakt geen jota uit.
Maar dan moet de moslim in Nederland laten zien dat hij het niet eens is met die salafisten. zwijgen is toestemmen.In Nederland: beelden van vlaggenverbrandende moslims zullen worden gebruikt om de moslim in Nederland over een kam te scheren met de islamisten en salafisten in de arabische landen. En zijn over het paard getilde beleid te verantwoorden. En hier ben ik het helemaal niet mee eens.
Ik ken geen enkele Europese moslimorganisatie of lobbygroep die naam waardig die zich actief tegen islamitisch geweld verzet. Zelfs moslimpolitici doen dit niet. ze protesteren tegen hoofddoekverbod maar o wee als je ze aanspreekt over dit soort excessen. dan trekken ze hun kast excuses weer open en worden Wilders, Dewinter etc weer bevestigd in hun visie.
Moslims die het dan echt goed bedoelen en die zich echt willen integreren en wie het gelukt is bepaalde culturele aspecten overboord te gooien (niet de meerderheid) worden het echte slachtoffer.