Hallo allemaal ,
Mijn naam is Jenny Mos en ik studeer op dit moment Taalwetenschap aan de Universiteit Utrecht. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor mijn masterscriptie. Voor dit onderzoek heb ik proefpersonen nodig van 14 t/m 18 jaar en van 29 t/m 33 jaar. Vandaar dat ik meteen aan dit forum moest denken! ](*,) Voor mijn onderzoek heb ik jullie medewerking nodig.
Ik doe onderzoek naar meningen van Nederlanders over sprekers van het Nederlands. Het is een onderzoek via internet en duurt ongeveer 15 minuten, maar de meeste mensen, die al mee hebben gedaan, hebben aangegeven dat ze absoluut niet zo lang bezig zijn
Het werkt als volgt:
- ga naar de volgende site: http://www.let.uu.nl/taalevaluatie/cleo/index.php
- ZET HET GELUID VAN DE COMPUTER AAN!
- klik op: ik ben gevraagd om deel te nemen aan een experiment en heb hiervoor een code gekregen.
- klik op: doorgaan
- de code is: XU33-HX32-OT36
- Het is niet mogelijk om te pauzeren en op een later moment door te gaan
De rest spreekt voor zich.
Als je het leuk vindt om deel te nemen aan mijn onderzoek en je bent tussen de 14 en 18 jaar oud of tussen de 29 en 33 jaar oud, dan zou ik het heel fijn vinden als je meedoet. Ik heb namelijk 60 mensen nodig binnen elke groep en tot nu toe heb ik er nog maar 15 uit de jonge groep en 10 uit de oude groep. Dus via mijn eigen connecties wil het niet lukken.
Jullie zouden me er echt heel erg mee helpen als jullie mee willen doen! Iedere proefpersoon word ik blij van!
Het zou heel fijn zijn als jullie uiterlijk zondag 6 juni de vragenlijst hebben ingevuld, maar hoe eerder hoe beter!
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je ze altijd op dit forum plaatsen. Ik zal de berichten regelmatig in de gaten houden.
Alvast heel erg bedankt voor het meewerken!
Groetjes,
Jenny Mos