snappie????
Snappie, al moet ik nog even nadenken over hoe dat dan effectief de hemel vormt na die 2D-FFT, maar ik snap je opzet weltezeker, bedankt
Ik denk dat ik wel al snap waar al die informatie naar toe gaat, zodat je slechts zo'n lage resolutie hebt. Je berekent de kruiscorrelatie
Verborgen inhoudDat is de Nederlandse vertaling slechts voor 1 'faseverschil'. Met de volledige kruiscorrelatiefunctie zou je meer kunnen doen.
Ik zou ook even moeten nadenken over hoe je dan er precies wel gebruik van kunt maken, maar ik ga zeker eens kijken hoe dat precies moet, het lijkt me wel een interessant probleem om tussen de examens door aan te werken.
En dat je precies wil begrijpen hoe alles werkt, dat vind ik de beste instelling om aan zo'n probleem te werken. En hoe kun je dat inderdaad beter doen dan door alles zelf te programmeren?
Ik weet dat ik nu waarschijnlijk wel veel vraag, maar zou het mogelijk zijn om misschien eens zo'n dataset door te geven van 1 nacht, met daarin de x[n] en de y[n]? Indien je dit liever niet zou doen begrijp ik dat ook helemaal, hoor.