E.Desart schreef:Het spijt mij maar dit is een kinderlijk
Verborgen inhoud
ik zeg niet kinderachtig verhaal van iemand die geen economie gestudeerd heeft en wat losse flodders opgevangen en aan elkaar geknoopt heeft, wat ik wel gestudeerd heb.
Als je dit ernstiger zou aanpakken was het nog de moeite geweest om hier verder op in te gaan.
Volgens mij is je reactie een vorm van cognitieve dissonantie. Ik weet dat er economen met hun vak gestopt zijn
omdat ze hier achter kwamen.
en je kwaakt nogal veel en het feit dat he economie gestudeerd hebt en dit niet snapt is veelzeggend.
Je gaat totaal niet in op de quotes die ik er bij gezet heb.
let wel IK zeg dit niet hoor.
Maar ik kan me voorstellen, en ik bedoel dit niet rot, dat als je je rot gestudeerd hebt en het klopt uiteindelijk niet
dat je dan nogl schrikt en liever de informaie afwijst. Is ok hoor.
Je denkt zeker ook dat de Federal Reserve van de regering is en reserves heeft? Beiden is totaal fout!
clue: men leert op school (ook universiteiten) dat wat men wil dat men leert, maar weinig leert wat echt waar is!
dat geldt overigens voor alle studies:
"Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroys spirituality."---Michael Ellner
Nu gaat het in de richting van complottheorieën.
Hier suggereer je dat het een complottheorie is en dus per definitie niet waar kan zijn?
Hmmmmm het IS ook een complot maar geen theorie meer, maar feit!
Leuk is het niet als je economie gestudeerd hebt dan natuurlijk! Meeste wat je daar leert is onzin!
Je leert daar ook niet dat de regeringen, ja ook de nederlandse, aangestuurd wordt door mensen die geld lenen aan
de regeringen:
Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws.
Mayer Amschel Rothschild
Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws.
Mayer Amschel Rothschild