Species8472
Artikelen: 0

De productiemaatschappij/universum van generatoren

Een atoom is hetzelfde als een ster, de mens staat daar tussen en is dus ook gewoon maar een product en een simpel apparaat. De zon die maakt helium cellen, een hetero vrouw is belast met de productie en klaarstomen van nieuwe producten op de arbeidsmarkt (kinderen), een hetero man is belast met pompen van celletjes in een vrouw. Wat is in zeusnaam het doel van andere geaardheden in de maatschappij?? Louter de plicht hebben om te werken voor de samenleving. Een ster verbruikt en genereert energie, in een fabriek wordt er energie gebruikt om goederen te produceren (= Vrouw gebruikt voedsel voor de productie van kinderen). Emoties zijn eigenlijk maar overbodige ballast en moet er voor zorgen dat mensen genoeg moeten produceren om hun ras te laten overleven, net als de zon waterstof omzet.

Waarom is alles zo op productie gericht?? Je zou bijna echt gaan denken dat een verhaal achter de matrix waar zou kunnen zijn, ipv machines zou het ook iets anders kunnen zijn... Waarom moet alles iets opslokken om het daarna weer af te stoten. Tis toch allemaal onzin, in feite heeft het geen zin om te leven, voor het universum zouden die 6 miljard mensjes niets uitmaken, voor de aarde zelf ook eigenlijk niet. Emoties zijn overbodige ballast, zoals mensen dat zijn, zoals het leven is en zoals de atomen overbodig zijn, want ze hebben geen nut om louter in een andere sequentie een ander materiaal te vormen.

Wat heeft dat allemaal voor doel???
zaghtak

Re: De productiemaatschappij/universum van generatoren

Het doel van het univesum is zijn toekomst te voltooien. Deze ligt reeds 100% vast, alhoewel het nog niet is gebeurd.

Deterministisch gezien ligt een mensenleven ook reeds vast en het is ons doel om dit te leven. Uiteindelijk zal iedereen zijn doel vervullen.

Ik heb juist 1 raad en dat is wat ik nu ga zeggen:

"Volg mijn raad niet op"

analoog kan je zeggen dat het doel van het universum is:

'zijn doel niet te bereiken'
janos

Re: De productiemaatschappij/universum van generatoren

hallo Species8472,

Wat jij aangeeft is nu de reden dat vele mensen gaan zoeken naar de vraag, waar kom ik eigenlijk vandaan. waarom besta ik, wie ben ik, wat is dood, enz. En dan kun je belanden in een wirwar van geloven, mystick, esoterische genoodschappen. Dan komt de vraag waarom is het niet gewoon duidelijk, hoe je moet leven en waarom, een soort natuurlijke, mee geleverde gebruiksaanwijzing bij je geboorte " wie ben ik, wat is het doel hiervan en hoe te leven. Tenslotte krijg je ook documenten mee als je een apparaat koopt. Nu kan ik je mijn visie hierover geven maar dat doe ik niet. Ga op zoek .... onderzoek alles en behoud het goede. 'k Ben ook nog steeds bezig. :wink:
Er is geen dood maar voor ik het check eet ik normaal mijn brood.

Terug naar “Filosofie”