CBouwStudent
Artikelen: 0

Omzetting

Goedemiddag,

Ik heb dit als taak & omdat ik het leuk vind. Maar ik zou graag enkele tips hierover willen.

Mocht iemand hiertoe bereid zijn gaarne bedankt.

Mvg,

CBouwStudent
jhnbk

Re: Omzetting

Als je met gerichte vragen komt is er mogelijk wel iemand die antwoorden kan geven of je een goede duw in de rug kan geven.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
king nero

http://www.bbri.be/antenne_norm/eurocodes/...ble_NBN2EC.html

Hier staat het een en het ander over welke codes momenteel (al dan niet) in voege zijn.

Of gaat het over de werkgroepen waarin er personen zetelen die de definitieve inhoud van de normen vastleggen?

Op meer gerichte vragen kunnen we inderdaad betere antwoorden geven.
E.Desart

CBouwStudent schreef:Ik heb dit als taak & omdat ik het leuk vind. Maar ik zou graag enkele tips hierover willen.

Mocht iemand hiertoe bereid zijn gaarne bedankt.
In aanvulling: als je over normen en codes praat en de implementatie van Europese normen en codes, minstens je nationaliteit opgeven.
Eric
CBouwStudent

hallo,

allereerst bedankt voor alle antwoorden. ik moet nu ook wel toegeven dat mijn topic toch een beetje kort door de bocht is. Het gaat om de oude beton norm. Die wil ik gaan omzetten (middels een onderzoek) in de nieuwe norm denk hierbij aan schuifspanning etc etc..

het gaat uiteraard om nederland inderdaad wel handig om te weten.

Mvg,

CBouwStudent

Terug naar “Constructie- en sterkteleer”