Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Cassanne
Artikelen: 0

Re: extreem rechts

Bij extreem rechts moet ik altijd denken aan een stel van die Friese jongen die (op een werkdag) om twaalf uur 's middags werkeloos en zat op een muurtje zaten te blowen en te klagen dat: 'Die buitenlanders zijn zo lui, ze werken nooit. En hun pakken al onze banen af.'

Dat is mijn beeld van de 'Lonsdale-jeugd'. 8)
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!
Hallo1979

Extr33M schreef:nou jij typte dit, ik ben het er totaal niet mee eens!!!

ikzelf ben extreem rechts, waarom?

omdat die turken, marokanen die hier wonen, denken dat ze de baas kunnen spelen over ons!

Ze denken dat alles mag, en alles kan.

Ze vinden de katholieken, de christenen en alles wat niet moslim is een vijand van de islam. Ik laat mij mn eigen land niet uitjagen!, hun moeten maar een andere plek zoeken om te leven. Dit is ONZE plek, en niet die van een stel halve gare k*tapen
dit is ontoelaatbaar rascistische taal en beschouw dit maar als een waarschuwing! dit soort taal hoort hier niet thuis!!! lees mn ondertitel dan zie wat een wijze nederlander hier over heeft gezegd
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)
Anonymous

Extr33M schreef:nou jij typte dit, ik ben het er totaal niet mee eens!!!

ikzelf ben extreem rechts, waarom?

omdat die turken, marokanen die hier wonen, denken dat ze de baas kunnen spelen over ons!

Ze denken dat alles mag, en alles kan.

Ze vinden de katholieken, de christenen en alles wat niet moslim is een vijand van de islam. Ik laat mij mn eigen land niet uitjagen!, hun moeten maar een andere plek zoeken om te leven. Dit is ONZE plek, en niet die van een stel halve gare k*tapen
Op een berucht forum van 'white nationalists' converseer ik zo nu en dan met rechts extremistische mensen. We zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat 'we agree to disagree.' Een aantal van hen was bijzonder intelligent. U daarentegen bent zwakzinnig. Verstandelijk gehandicapt in een mate die zelfstandig functioneren problematisch maakt. Kwibus.

Terug naar “Politicologie en Economie”