Zo enrico, nog steeds niet ingeschreven? Maar goed. Ik denk dat je toch een beetje doordraaft hier. Het verdwijnen van de NPS en de bemoeienissen van de regering zijn dingen waar we niet op zitten te wachten. Zoveel is duidelijk. Hoe een en ander verdergaat is pure speculatie. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Zeker niet wanneer we allemaal een beetje allert blijven. Dat jij de luxe hebt om hier, of om het even waar, provacateur te mogen spelen is een luxe welke vele andere individuen niet hebben. Persoonlijk zou ik graag zien dat je je mening iets meer onderbouwde. Nu lees ik alleen een lijstje waar ik wel om moest lachen, maar waar ik verder eigenlijk geen andere boodschap heb dan dat het alleen maar om te lachen is. Dat lijkt me niet de bedoeling van jou tirade tegen het besluit om de NPS uit de lucht te halen.
Oh, en voor JAP, de piano moet, wanneer er een viool meespeeld, op 442 Hz worden gestemd, want dat klinkt beter. Bovendien. Ik dacht dat de hersengolven 80 Hz. waren?