(1) = Nee & (2) = Ja, ? dit kan niet, of was er eigenlijk nooit niks en is dit ook een gevolg van onze waarneming ?
Wij kunnen het niet berekenen nee... en ik zeg ook niet dat dat een gevolg is van onze waarneming. Zelfs als wij er niet zouden zijn zou alles er nog steeds zijn.
(3) Ik dacht dat de quantum mechanica toch impliceerde dat er werkelijk randomness bestond.????
Nee.
Noem drie entiteiten die wel het hele plaatje kunnen zien.
God? (;
Is er wel een wereld buiten de observatie ?
Ja.
volgens jou wel en deze staat dan ook nog eens vast.
Heb ik dat gezegd? Dat alles vast staat? Dachutnie (:
Volgens jou is de wereld als een fractal, oneindig precies maar nooit volledig weer te geven.
PRECIES !
Toeval bestaat niet, 'alleen voor ons', mwa dat is toch vrij belangrijk dacht ik, ik dacht dat het toch allemaal om ons draaide ???
Is dat zo? How selfish (;
Groen bestaat ook niet, alleen voor ons.
De straling die een groen object afgeeft bestaat wel, of wij hem nou waarnemen of niet...
Chocola, cola, moby dick, james bond, sinterklaas bestaan ook alleen voor ons.
Nogalwiedes, dat hebben we zelf gemaakt :) Maar ik zal niet verbaast zijn als een 'buitenaarde' beschaving deze dingen ook zouden kunnen waarnemen.
mmm, ik wil ons toch niet weg cijferen.
Waarom zou je? (;
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?