Ten eerste, hallo en welkom!
Om maar eens heel netjes op de OP in te gaan...
Ik vraag me af waarom de mensen hier met wetenschappelijke interesse steeds opnieuw blijven reageren op creationistisch gezwam.
Vraag ik me ook af. Waarom zou je als wetenschappelijk ingesteld persoon toch de hele tijd willen praten over dingen die zouden betekenen dat er meer in het leven is dan de wetenschap? (<=serieuze vraag, zou'k graag antwoord op willen hebben, waarom discussieer je over dit onderwerp?)
Mijn opinie lijkt me duidelijk. Maar vragen voor verheldering mag natuurlijk altijd
Ik lees telkens opnieuw dezelfde vragen. ik krijg telkens dezelfde antwoorden en er wordt telkens op dezelfde manier terug gereageerd.
Heb ik ook... hoewel ik juist de evolutieleer onderuit trap. (wie de evolutie een theorie noemt, gebruikt geen wetenschappelijk jargon)
Hopen we ooit iemand te kunnen overtuigen van evolutie (volgens mij lijkt dit een onmogelijke zaak, goede argumenten worden weggelachen en er wordt steeds aangedraafd met onnozeliteiten die voor echt moeten doorgaan)?
Zo... wat een openheid heb jij zeg! Heh, met zo'n instelling betwijfel ik of je wel discussies moet voeren. Lijkt me best wel vervelend, want jij hebt gelijk, maar niemand die wil naar je luisteren.
Dimevil schreef:Zijn er trouwens lezers van dit forum die al geconverteerd zijn? Van het ene naar het andere of omgekeerD?
Indien ja: maak u bekend
Nou, ben dus net m'n 1e post aan het intikken.
Ben trouwens voor om zo'n lijstje met (drog)redenen voor of tegen de evolutie/creabea/ID op je harde schijf te dumpen, dan kun je die naar wellust op dit forum deponeren als de discussie weer oplaait. Ben er zelf ook mee bezig, maar het wil nog niet echt vlotten.