Moderator: Rhiannon
Gehe, daar ben ik het niet mee eens...maar voor het volgende nummer wel:
Echt veel te slecht Na 4 liter bier dans ik ook op alles...ook op tafels.Pectus schreef: ↑di 25 sep 2012, 16:54
Gehe, daar ben ik het niet mee eens...maar voor het volgende nummer wel:
* Al moet ik toegeven dat de hele kroeg losgaat als dit nummer op staat...
Kravitz schreef: ↑di 25 sep 2012, 20:55
Onderstaande Rodrigo y Gabriela heb ik bij toeval eens zien spelen, toen had ik er nog nooit van gehoord en had geen enkel idee van wat voor muziek ze maakten, maar... ik was op z'n minst verwonderd. Zo'n energieke muziek!
Het is geschreven door Karl Jenkins, ook een Kelt (uit Wales), dus vandaar dat de stijl van muziek overeenkomst vertoont met Enya, een Keltische (uit Ierland).Pectus schreef: ↑wo 03 okt 2012, 12:41
Funny detail betreft bovenstaande; het nummer adimus wordt ook door Enya gezongen.
Ook ik hou van die muziek, vandaar ook mijn naam hier 'Rhiannon' (een feeënprinses uit de Mabinogion, dochter van Hefeydd, de vrouw van Pwyll en later van Manawyddan, en moeder van Pryderi). In de Keltische landen zul je alleen maar weinig koeien met rammelende belletjes tegenkomen, meer leprechauns en schapen.
want dan vraag ik me af waarom ik niet in een houten hutje op een berg met grote bloemenvelden en koeien met rammelende belletjes leef.
Schapen of koeien met belletjes....het is allemaal even idyllisch!Rhiannon schreef: ↑do 04 okt 2012, 17:37
In de Keltische landen zul je alleen maar weinig koeien met rammelende belletjes tegenkomen, meer leprechauns en schapen.