Moderator: Rhiannon
[rr]Ik luister HARDCORE!
Als het Frans Bauer of Jantje Smit is dan kunnen we een sprintwedstrijdje houdenMaar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt
Jaren '0 vind ik juist heerlijk! Die ouwe rock wordt nog maar zelden geëvenaard. Als moet ik zeggen dat Wolfmother me blij verraste op Lowlands afgelopen jaar. De CD zit nog steeds in mijn wisselaar [rr]Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt... zorg dat maar dat je snel weg bent.
Ik vind het niks. Op school regelt de concierge altijd de muziek. Altijd van die oude rotmuziek... Grr Gelukkig staat ie niet heel erg hardJaren '0 vind ik juist heerlijk! Die ouwe rock wordt nog maar zelden geëvenaard. Als moet ik zeggen dat Wolfmother me blij verraste op Lowlands afgelopen jaar. De CD zit nog steeds in mijn wisselaar [rr]PdeJongh schreef:Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt... zorg dat maar dat je snel weg bent.
U2 vind ik niet onder oudere muziek passen. Ander moet ik namelijk m'n afspeellijst editten U2 is gewoon goed [rr]Ik ben ook wel te vinden voor die oudere muziek (Queen, U2, Genesis, ...).
Ik luister alleen hun nieuwere nummers. Vooral Vertigo blijft goed [rr]Inderdaad, maar ze hebben veel oudere nummers (van voor mijn tijd), maar ook hun nieuwe nummers zijn inderdaad top!