Hoogvlieger
Artikelen: 0

Re: Muziektopic

Mijn favorieten zijn toch Keane, de Red Hot Chili Peppers en U2.
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.
Ger

De peppers waren goed, maar halen tegenwoordig niet meer hun niveau van vroeger. Hun laatste CD is leuk, maar had ik na een tijdje al wel weer genoeg van. Blood sugar sex magik daarentegen kan ik nog steeds met plezier luisteren.

Muziek die ik leuk vind... Tja, nogal breed. Een paar favorieten:

Electric six

Nirvana

Kaiser Chiefs

Gogol Bordello

Guns 'n' roses

Metallica

Bloc party

Gorrilaz

Muse

Michael Jackson

Eminem

(niet op volgorde ofzo)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
albert davinci

Ik zal dan ook maar eens mijn smaak posten.

Ik houd van zo'n beetje alle muziek die kwalitatief, melodieus, harmonisch en dynamisch is. Ik denk niet dat er echt een lijn is in mijn lijstje (enkel wat voorbeelden, ik luister naar nog veel meer);

Queen (de allerbeste groep ooit!)

Elton John

Norah Jones (jawel, die ene CD)

Alanis Morisette

Pearl Jam

Red Hot Chilipeppers

U2

Joss Stone

Alicia Keys

Beatles

Lichte jazz

Eric Clapton
Conno

Ik luister HARDCORE! :wink:
Filosofie rules!!!
Math-E-Mad-X

Ik luister HARDCORE! :wink:
[rr]
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }
PdeJongh

Ik kan veel verdragen.. Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt... zorg dat maar dat je snel weg bent. In m'n afspeellijst van WMP staat op dit moment jumpstyle, hardstyle, RHCP, Green Day, U2 en nog wat top 40. Vooral Chelsea Dagger van The Fratellis zet ik wel eens aan... Maar ook End of my Existence van Headhunterz vs. Abject kan ik goed waarderen [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
albert davinci

Ik houd dus niet zo van hardcore maar ik heb geleerd om het te verdragen :) :wink:

Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt
Als het Frans Bauer of Jantje Smit is dan kunnen we een sprintwedstrijdje houden :)

Er moet toch ook oude muziek zijn die je wel mooi vindt, er is zo veel variatie.

Hoe kan je Queen toch niet mooi vinden (vooral jaren 60-80)? :)

Greenday vind ik ook wel goed.

Nog een tip als je gisteren niet "De wereld draait door" hebt gezien (die kans is groot :wink:); daar was een Nederlands meisje te gast die mogelijk een grote popster gaat worden. Ze had eens op haar kamer wat gezongen voor Youtube en heeft van zo'n beetje alle grote en minder grote platenmaatschappijen een aanbieding gekregen. Ze stond op de cover van "People's magazine" (één van de grootste populaire Americaanse bladen) en heeft een nummer gekregen van Beyoncé. Ze heeft een fantastische stem en ze kan zelf ook nog schrijven. Nu maar hopen dat ze niet te veel gaat zweven, we zien met Britney Spears wat het doet als je met 20 jaar al een vermogen van honderden miljoenen dollars had [rr]
Ger

Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt... zorg dat maar dat je snel weg bent.
Jaren '0 vind ik juist heerlijk! Die ouwe rock wordt nog maar zelden geëvenaard. Als moet ik zeggen dat Wolfmother me blij verraste op Lowlands afgelopen jaar. De CD zit nog steeds in mijn wisselaar [rr]
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Rogier.V

Ik luister vooral Rock en Metal.. Artiesten waar ik wel wat albums van heb:

Metallica

Nirvana

Iron Maiden

Arctic Monkeys

Kaiser Chiefs

Flogging Molly

The Pogues

Guns n' Roses

En verder een zooi losse nummers. Ook luister ik graag naar oude muziek, en Bach (Glenn Gould) [rr]
'Onderzoek is als een steeg binnengaan om te kijken of hij doodloopt'
PdeJongh

PdeJongh schreef:Maar als je met te oude muziek (jaren 80 en ouder) of F. Bauer aankomt... zorg dat maar dat je snel weg bent.
Jaren '0 vind ik juist heerlijk! Die ouwe rock wordt nog maar zelden geëvenaard. Als moet ik zeggen dat Wolfmother me blij verraste op Lowlands afgelopen jaar. De CD zit nog steeds in mijn wisselaar [rr]
Ik vind het niks. Op school regelt de concierge altijd de muziek. Altijd van die oude rotmuziek... Grr :) Gelukkig staat ie niet heel erg hard
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Ruben Kwast

Heerlijk toch die oude, maar ook minder oude metal/rock... :) Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Kiss, Motley Crue, CKY, Audioslave, Papa Roach, Incubus, Alien Ant Farm, Rage Against The Machine, Rob Zombie, Motorhead en vele anderen. Maar ik denk niet dat ze bij jou op school "So F*cking What", "Seek and Destroy" en "Bullet In The Head" gaan draaien...jammer. [rr]
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Rov

Ik ben ook wel te vinden voor die oudere muziek (Queen, U2, Genesis, ...). Verder luister ik ook wel naar Oasis, Linkin Park, Rammstein, etc

Nog fans van Yevgueni hier?
PdeJongh

Ik ben ook wel te vinden voor die oudere muziek (Queen, U2, Genesis, ...).
U2 vind ik niet onder oudere muziek passen. Ander moet ik namelijk m'n afspeellijst editten :) :) U2 is gewoon goed [rr]
Rov

Inderdaad, maar ze hebben veel oudere nummers (van voor mijn tijd), maar ook hun nieuwe nummers zijn inderdaad top!
PdeJongh

Inderdaad, maar ze hebben veel oudere nummers (van voor mijn tijd), maar ook hun nieuwe nummers zijn inderdaad top!
Ik luister alleen hun nieuwere nummers. Vooral Vertigo blijft goed [rr]

Terug naar “Sciencetalk café”