geen haat, gewoon vaststelling.Wat een onzin alweer, de haat druipt er weer duidelijk vanaf
beide beweringen zijn gestaafd dus ze onzin noemen is wel heel onzinnig Gray
- blok is voor groot nederland. surf op Dietsland en Dillen. blok liegt tegen z'n kiezers door enkel te praten over nauwere samenwerking. jouw uitleg is onvindbaar (eigen verzinsel en giswerk?) waarop baseer je je dus?
- "de suggestie dat uitslagen lang op zich lieten wachten" is wel heel weinig materiaal voor een dergelijk zeer zware beschuldiging. verkiezingsfraude.
nu roepen dat iemand anders dit moet onderzoeken is wel heel onnozel. ofwel is het zo en kan de vertegenwoordiger het ook hard maken, ofwel is er niets aan de hand en dan is een verontschuldiging van blok en de vertegenwoordiger op z'n plaats.
de blokker claimt, dus blokker moet bewijzen.
toon dus nu feitelijk en objectief aan dat beide beweringen onzin zijn ipv enkel te roepen. misschien kun je hard maken dat die site gehackt is en het een complot is om blok in slecht daglicht te stellen. Ontken je bvb dat blokstichter het tijdschrift Dietsland-Europa heeft opgericht? (zijn 2 mogelijkheden)
toon daarna feitelijk en knalhard aan dat verkiezingen gemanipuleerd zijn met als doel het blok te schaden. geen suggesties, insinuaties, loze beweringen etc. Indien je het niet kunt verwacht ik uiteraard dat je als volwassen en kritische geest deze uitspraken vh blok en z'n vertegenwoordiger gewoon onzin en rommel noemt.
ik wacht in spanning op je feiten Gray.
heb je gelijk mbt fraude dan trek ik uiteraard m'n woorden in. Zal wel zelf de kiesorganisatie aanklagen dan. iets wat het blok blijkbaar niet wenst te doen ondanks het blijkbaar harde bewijs.
Wel correct blijven en niet met
de blokbewering nu al gaan afzwakken. Verstrepen insinueert een totale fraude in het Antwerpse om blok bewust te benadelen. niets minder.en als er ind. onregelmatigheden zijn gebeurd tijdens de verkiezingen ...
sorry voor het verder inslagen zijweggetje