Ten eerste, waarom niet betere mensen geschapen, en dan bij het zo genaamde oordeel, als je het niet goed gedaan hebt moet je links af naar de hel, en rechts af naar de hemel omdat je in je laatste uur vergeving vraagt in de naam van Christus ,die wij mensen gewoon vermoord hebben toendertijd ,maar op een slimme wijze hebben ze er een offer van maakten ter vergeving..... nou.. mooi niet hoor! We kunnen onze fouten zelf weer goed maken. Ik denk dat God niet één van zijn schepselen verloren laat gaan maar wijs laat worden door vallen en opstaan. En trouwens wij komen toch uit die Godheid voort? Of waren er al bouwstenen naast de Godheid. In mijn optie wil G O D allen maar aanduiden, dat gene die alles in stand houd, laat evalueren, en het leven
geeft. Dus wij zelf zijn een deeltje Godheid die moet ontwikkelen en dat wilde Christus ons duidelijk maken en ons helpen dat te beseffen. Waarom Hij? Misschien omreden dat Hij de eerste is die het eindoel bereikt heeft en in het volle besef is dat hij zelf een Godheid is en dat ieder mens dat eens zal bereiken. Zei Hij ook niet,'wie Mij ziet, ziet de Vader'.Misschien iets om daar over na te denken?
Puzzels