Moderator: ArcherBarry
dat meen je niet ik ben nu 16 jaar en ik ben ± 1.69 cm ..Bij 20 / 21 jaar ben je meestal wel volgroeid, tot ongeveer die leeftijd is een groeispurt mogelijk.
ja maar ik ben nog geen 16 ik ben bijna 16 in oktober.. ben ik 16..
maar dat is tog bijna het zelfde?
ik ben net 15 en 1.67 en ik groei al me hele leven volgens het gemiddelde. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. Waarschijnlijk heb je je groeispurt al gehad. Anders zou je volgens mij rond de 1.55 zijn ofzo.dat meen je niet ik ben nu 16 jaar en ik ben ± 1.69 cm ..JanMeut schreef:Bij 20 / 21 jaar ben je meestal wel volgroeid, tot ongeveer die leeftijd is een groeispurt mogelijk.
ik heb het daar moeilijk mee.. iedereen die ik ken vind het een normale lengte en me moeder zegt zelfs het is mooi om wat langer te zijn maar vind jij het lang??
Lijkt me niet waarschijnlijk, tenzij dat in je familie gebruikelijk is. In theorie is het mogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk.barbara schreef:maar mijn lengte is nu normaal..
maare ik kan nog groeien ik ben nu bijna 16 .. i het morgelijk dat ik nog een kop groter groei..nu ben ik ongeveer 1.69 of eigelijk iets minder..ik weet het niet precies maar kan dat ..??
barbara