Als nieuwkomers iets moeten betalen om een forum te kunnen gebruiken, ook al is het maar een cent, dan klikt 99.9% direct door naar de volgende site.
Alleen wil ik wel reageren op het bovenstaande omdat ik me getalletjes herinnerde betreffende het WSF.
Er zijn volgens de huidige tellingen van het WSF :
21.706 geregistreerde gebruikers,zouden deze weigeren om een geringe bijdrage te leveren,ze weten waar ze mee werken op dit WSF en weten ook dat er in de buurt niet een soortgelijk forum functionneert.
Ik vraag me af hoeveel Lorentzianen er eigenlijk zijn,mag dat bekend worden?
Er waren reed 494.181 bezoekers,ik neem aan dat daar veel vragenstellers en herhaaldelijke vragenstellers bij zijn,die ook weten dat ze alleen makkelijk bij WSF hun antwoorden kunnen halen.Het gros wilt ook graag info blijven halen en voor de prijs van een paar zakken frites of een bioscoopbezoekje zullen die niet weg blijven.
De ontvangen antwoorden op de gestelde vragen zijn in mijn ogen wetenschappelijk,vakkundig,hulpvaardig,etc,etc,en ik heb dit op geen enkele site tot heden kunnen aantreffen,dus moderatum,doe niet zo angstig in jullie zakelijk handelen.
Ga eens kansrekenen volgens de bekende gehanteerde marktmethodes.