Lees
Is slotje verantwoord?
Ik meen toch dat het onderwerp hier exact is en er geen minste zweem van filosofie te bespeuren is. Het onzekerheidsbeginsel van Heisenberg kan iedereen googlen en met een beetje moeite uitschrijven. Ik heb de indruk dat men mij hier persoonlijk viseert en wil dat ik niet meer publiceer. Ze hebben te veel last met mijn vragen en oplossingen van vragen. Mensen die het forum op een hoger niveau willen brengen moeten verwijderd worden.Bartjes schreef:Ik kan - als niet-moderator - inmiddels aardig inschatten wanneer er een slotje zal volgen. Men is hier behoorlijk streng, maar aan de andere kant is er voor wie daar rekening mee houdt veel mogelijk.
De onderwerpen van kotje vind ik bijna altijd interessant, maar vaak volgt er een slotje omdat hij de zaak te filosofisch en onvoldoende exact benadert. Dat is jammer want een exacte benadering is vaak in principe wel mogelijk.
Bij het geval waar je naar verwijst staat een duidelijke reden aangegeven. Dat betekent dat het topic niet op slot had gegaan wanneer je het net iets anders had aangepakt.Ik meen toch dat het onderwerp hier exact is en er geen minste zweem van filosofie te bespeuren is. Het onzekerheidsbeginsel van Heisenberg kan iedereen googlen en met een beetje moeite uitschrijven. Ik heb de indruk dat men mij hier persoonlijk viseert en wil dat ik niet meer publiceer. Ze hebben te veel last met mijn vragen en oplossingen van vragen. Mensen die het forum op een hoger niveau willen brengen moeten verwijderd worden.
Ik heb juist de discussie afgebroken omdat In Phycics I tr... vraagt eventuele andere gedachten te geven. Men sluit dan omdat ik zogezegd het antwoord kende.Bartjes schreef:Bij het geval waar je naar verwijst staat een duidelijke reden aangegeven. Dat betekent dat het topic niet op slot had gegaan wanneer je het net iets anders had aangepakt.
Men wil duidelijk oeverloze discussies en discussies om de discussie voorkomen.
Al aan het begin je eigen oplossing geven, en dan vragen of die klopt.Anders aanpakken.Hoe?
Natuurlijk beheers ik die stof niet.Wie wel? Ik heb mijn oplossing gevormd na het bericht van In Physics I tr...,ik dacht plotsBartjes schreef:Al aan het begin je eigen oplossing geven, en dan vragen of die klopt.
Ik weet niet of je die stof zelf al volledig beheerst? Ikzelf in elk geval niet, dus in dat geval zou het niet zo vreemd zijn te vragen of je met je huidige inzicht op het goede spoor zit.
Gij zijt dus akkoord dat dit slotje verkeerd is.De meeste slotjes die je hebt opgelopen zijn om de eerder door mij vermelde reden. Daarom is het ook jammer dat de discussie nu wordt gevoerd op basis van een min of meer atypisch voorbeeld.
Gij zijt dus akkoord dat dit slotje verkeerd is.
Gij hebt geen kritiek soms.Geen berichten is geen forum.Slaap wel.Laat ik het zo zeggen dat dit specifieke slotje een voorbeeld is van de strenge wijze waarop hier gemodereerd wordt.
Ik kom op meer fora dan alleen hier, en daar kan je goed zien hoe de zaak uit de hand loopt wanneer er niet streng gemodereerd wordt. Ik word liever zo nu en dan - wellicht onterecht - op mijn vingers getikt, dan dat ik door de bagger en scheldpartijen heen moet waden om nog iets zinvols te vinden. Dit is niet op jouw bijdragen gericht, maar op het geleuter of zelfs getrol dat je binnenhaalt als je niet scherp modereert.Gij hebt geen kritiek soms.Geen berichten is geen forum.Slaap wel.
Kotje,Ze hebben te veel last met mijn vragen en oplossingen van vragen. Mensen die het forum op een hoger niveau willen brengen moeten verwijderd worden.
Zo voelde ik het ook aan, maar zelfs moest je een antwoord dat je reeds in je hoofd had bevestigd willen zien, lijkt het mij nog logisch.kotje schreef:Natuurlijk beheers ik die stof niet.Wie wel? Ik heb mijn oplossing gevormd na het bericht van In Physics I tr...,ik dacht plots
aan het onzekerheidsbeginsel...