Sinds kort zit ik hier op het forum en mijn posts worden lukraak verwijderd door moderators ofschoon ze voldoen aan de regels.
Zo heb ik een discussies gestart in het gedeelte theorieontwikkeling.
Dit om een zinnige discusse op te wekken over de beginselen van de relativiteitstheorie en te verwerpen aannames in deze theorie te onderbouwen. Hiermee deelnemers uitnodigend de tegenspraak in de relativiteitstheorie te verwerpen vanuit oa de ethertheorie danwel de relativiteitstheorie te verdedigen.
Zo'n discussie krijgt hier geen kans, het topic gaat direkt op slot. Discussie is niet gewenst. Dit is een vreemde zaak, zeker aangezien de experimenten in Cern (mijn link hierna werd direkt verwijderd) toch te denken geven ....... en er een steeds grotere onderbouwde aanhang is voor de ethertheorie zoals Tesla deze al beschreef.
Tweede punt is een antwoord van mij op de vraag wanneer een theorie aangenomen wordt.
Mijn aangedragen vergelijking met de Door Copernicus gepropaqgeerde heliocentrische theorie die de geocentrische theorie verwiep (eeuwen door de kerk aangehangen, die de wetenschap al die tijd bepaalde) , werd eveneens lukraak verwijderd en blijkbaar als onwaar bestempeld. Zeer vreemde zaak dat moderators hier de geocentrische theorie blijkbaar voor waar aannemen en geen tegenspraak dulden dan wel niets willen weten van de feiten uit het verleden aangaande de voering van de wetenschap.
Het is toch echt eeuwen zo geweest dat je aan de schandpaal ging als je theorieen verwierp als het gelijk van de kerk in het geding kwam. Mijn reflectie naar de hedendaagse wetenschap werd eveneens niet gewaardeerd.
Ik vind dit een vrij ernstige zaak. Ik loop hier geen alternatieve wetenschap te propageren maar kom met zinnige zaken , probeer discussies op touw te zetten waar mensen vanuit de basisbeginselen veel van kunnen leren.
Dit soort gemodereer op dit forum komt de kwaliteit zeker niet ten goede en ik betreur dat ten zeerste.
Uiteraard zijn er genoeg andere Fora maar als ik dan kijk wat er wel op het forum staat wat totaal onwetenschappelijk danwel kinderlijk onsamenhangend is dan weet ik niet wat hier voor moderators rondlopen.
Voordat dit relaas van mij nu ook verwijderd wordt, graag een fatsoenlijk onderbouwd antwoord.