Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
JustSax
Artikelen: 0

kwantitatief onderzoek scriptie

Hoi allemaal,

Voor mijn bachelor scriptie ga ik de invloed van vergrijzend personeel op innovatie testen en daarbij creavitieit mechanisms in een organisatie als moderator.

Echter vraag ik mij af hoe ik het beste bedrijven hiervoor kan benaderen, aangezien dit internationale bedrijven in de manufacturing industry zijn.

Hebben jullie misschien tips voor me? Hoe kan ik bedrijven/ R&D managers bewegen om mee te doen aan mijn onderzoek? En vooral, hoe kom ik in contact met hun? Aangezien online alleen maar algemene mailadressen staan.

Alvast bedankt!
Timmoty
Artikelen: 0

Re: kwantitatief onderzoek scriptie

Ik denk dat het belangrijk is om een goed werkplan te hebben van het bacheloronderzoek dat je wilt gaan doen. Je kunt natuurlijk altijd via de algemene mailadressen in eerste instantie contact opnemen. Mocht het bedrijf geïnteresseerd zijn dan zullen ze je ongetwijfeld de contactinformatie aanreiken van de personen die je nodig hebt. Ik denk wel dat je duidelijk naar een bedrijf moet zijn wat je te bieden hebt en wat je er hoopt te kunnen doen. Echt een gouden tip is er niet die bedrijven zomaar over de streep trekt, een goed (voor het bedrijf) interessant onderzoeksplan wil vaak al een heel eind werken. Succes!

Terug naar “Politicologie en Economie”