Puzzel Puzzels
Hanneke_sciencetalk
Artikelen: 0

fancyheadings

IK heb problemen met het installeren van de package fancyhdr,
Als ik probeer met .tex file te compilen zegt ie 'the required file tex\latex\fancyhdr\fancyhdr.sty is missing' Ik heb echter wel de fancyhdr in \tex\latex geinstalleerd, dus als ik naar de plek ga waar hij zou moeten staan, dan staat ie er dus wel. Toch wil texniccenter het niet geloven.
als ik zeg dat ie m moet installeren, dan doet ie dat ook niet.
wat nu???

ads

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Hugo

Re: fancyheadings

dit gaat net ietsjes te ver voor mij, maar ik ben hard opzoek naar mijn persoonlijke TeXpert, dus je hoort het zo snel mogelijk
QED

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Mathematica_sciencetalk

Re: fancyheadings

Dit gaat misschien stom klinken, maar... heb je al eens op wikibooks gekeken? Alles staat daar heel uitgebreid op uitgelegd, tot nu toe heb ik daar eigenlijk altijd alles teruggevonden...
En anders is een aanrader: "The Not So Short Introduction To LaTeX"... Ik heb die als boek, maar het staat ook gewoon op internet. Een volledige handleiding ;)

Ik weet ook niet zeker of dat het in dit geval zou helpen, maar sommige problemen in LaTeX lossen zichzelf op door meerdere keren te Typesetten. (vooral bij references enzo is dat het geval, maar het kan vast geen kwaad het te proberen)
life is physics, love is chemistry, everything is mathematics...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Tex hulp”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!