Wat zoeken wij?
Wij zoeken op dit moment voor het Technisch team mensen die enige ervaring hebben met het programmeren in PHP.
Wat zijn je taken?
Je werkt in teamverband aan problemen en nieuwe functionaliteiten binnen het wetenschapsforum. Het betreft hier niet alleen de forumsoftware, maar ook functionaliteiten rondom het forum. Denk hierbij aan inschrijfformulieren voor activiteiten, een Wiki en statistiek systemen.
Wat verwachten we van je?
- Je hebt minimaal 25 berichten geplaatst en bent al 2 maanden actief op dit forum
- Je hebt kennis van PHP
- Kennis van MySQL, CSS, HTML, javascript en server-sided applicaties is een pre.
- Je bent regelmatig aanwezig op het forum om technische taken te vervullen.
Bij interesse is de mogelijkheid bespreekbaar om door te groeien naar coordinator van ons technisch team, waarbij je je ook bezig zal houden met het motiveren van mensen, verdelen en bijhouden van taken en eventueel aanstellen van nieuwe leden.
Meer weten?
Mochten er vragen zijn, dan kun je deze in dit topic kwijt. Mocht je je willen aanmelden, dan kan dat via een prive bericht aan mij (Bart) of Miels waarin je een motivatie vermeld alsmede eerdere website / PHP projecten waar je aan gewerkt hebt.
S.V.P geen opmerking als "ik heb geen tijd" of "ik ken geen PHP" in dit topic plaatsen.
edit 12/10/2007: inmiddels ben ik al enige tijd niet meer direct betrokken bij het technisch team. Indien je belangstelling hebt kun je contact opnemen met Ger of Miels