Jeaniousz
Artikelen: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: do 05 okt 2006, 15:06

computerondersteuning bij thuisgebruikers/consument

Tegenwoordig is het zo dat de zakelijke IT markt zodanig verzadigd is dat er overal wel een klantenservice, een helpdesk of servicedesk voor is.

Maar wie kijkt er naar de mensen thuis, de consument?

Hoe kunnen we leken voorzien van de juiste informatie/hulp op het juiste moment?

in welke mate kan internet een bijdrage leveren.

als men problemen heeft met de thuispc... (gehele automatisering) hoe kunnen we deze zo goedkoop mogelijk helpen?
Gebruikersavatar
StrangeQuark
Artikelen: 0
Berichten: 4.161
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 14:54

Re: computerondersteuning bij thuisgebruikers/consument

Uitgebreide info voorziening vanuit de overheid, bedrijfsleven dat daarin investeert, een bedrijf dat daar aan verdient, computer magazines, een landelijk internet rijbewijs.

Je formulering komt op mij over alsof jij er zelf een oplossing voor hebt en dat die zo gaat komen??? :)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Gebruikersavatar
zpidermen
Artikelen: 0
Berichten: 1.623
Lid geworden op: do 17 nov 2005, 14:27

Re: computerondersteuning bij thuisgebruikers/consument

Er bestaan zat handleidingen en weet ik veel wat voor boeken over van alles wat met de computer te maken heeft. Zelfs seniorenboeken. Het probleem is eerder dat zowat geen enkele computerleek er ook maar over denkt om zo'n boek aan te schaffen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Terug naar “Informatica en programmeren”