1 van 1

Jeugd drinkt meer door prijsacties horeca

Geplaatst: za 24 mar 2007, 13:16
door Wien Ee
Jongeren in de leeftijd van 14-15 jaar bepalen hun cafékeuze bij het uitgaan regelmatig op grond van prijsacties in de horeca, zoals het ‘happy hour’. Ze drinken tijdens een prijsactie ook vaak meer dan ze anders zouden doen.


Lees meer ... Universiteit Twente

Re: Jeugd drinkt meer door prijsacties horeca

Geplaatst: za 24 mar 2007, 17:12
door Assassinator
[rr] Nee echt joh! Ze wisten dat toch wel langer dan vandaag? Dat ze dat moeten onderzoeken...

Re: Jeugd drinkt meer door prijsacties horeca

Geplaatst: zo 25 mar 2007, 12:53
door Martinow
@ assassinator


Onderzoek lijkt soms zinloos, maar vaak wordt er meer onderzocht dan ze laten horen. Dus onderzoeken ze ook hoe ze dit kunnen voorkomen, hoeveel alcohol zo'n jongere aankan etc etc