MaxDestruction schreef:Hallo,
Ik heb het volgende probleem, wanneer ik een CD of DVD wil afspelen is mijn klank en of beeld soms vervormt. Dit gebeurt niet bij elke CD of DVD maar meestal bij degene die je net op die moment nodig hebt
.
Weet er iemand of dit een softwarematige of hardware fout is ??
Alvast bedankt !!
Zitten de kabels (met name IDE/SATA) goed aangesloten? Zitten er krassen of vuiligheid op de CD/DVD? Zit er stof op de laser van de CD/DVD speler? Is het een gebrande of originele CD/DVD? In het geval van DVD, is het dan een DVD+ of DVD-, en wat ondersteunt je DVD speler? Hebben je CD/DVD in de zon gelegen? Welk programma gebruik je om CD's/DVD's af te spelen?
MaxDestruction schreef:Ik heb een klein probleempje, wanneer ik mijn pc de opdracht geef om automatisch de laatste nieuwe driver te installeren dan zegt hij dat deze er reeds opstaat.
Ik heb daarna een lange tijd zitten googelen maar zonder resultaat.
Kan er mij iemand aan een nieuwe driver of firmware helpen voor mijn DVD station
Als je computer aangeeft dat de nieuwste driver er al op staat, heeft het geen zin om deze nog een keer te installeren. Of je moet de driver eerst uninstalleren en vervolgens opnieuw installeren, maar ik denk niet dat dat 't probleem oplost.