PEKING - Voor mensen die last hebben van darmklachten heeft een 66-jarige Chinees de remedie; verorber een springlevende boomkikker ...
Lees meer... AD
Moderator: Astro
PEKING - Voor mensen die last hebben van darmklachten heeft een 66-jarige Chinees de remedie; verorber een springlevende boomkikker ...
Hoort dit soort berichten eigenlijk wel op een wetenschapsforum thuis? Dit is toch een bericht van niets?Totdat een oude man hem aanraadde springlevende boomkikkers op het menu te zetten. Jiang zat eerst tegen zo'n wriemelende kikker aan te hikken. Maar toen hij de oude man een levende kikker zag verorberen, besloot hij stoer diens voorbeeld te volgen
Precies ja, ik wou net zeggen...Phys schreef:eet een kikker...of een babyratje
Hoort dit soort berichten eigenlijk wel op een wetenschapsforum thuis? Dit is toch een bericht van niets?
Ik geloof best dat het mogelijk is, maar er is geen enkel wetenschappelijk verband aangetoond dus hoort dit artikel wat mij betreft niet op dit forum thuis.Het kan natuurlijk ook zo geweest zijn dat een of andere bacterie uit (de maag van) de kikker de maagflora van deze Chiness heeft verrijkt (in de positieve zin). Je weet het nooit.
het gaat ook over darmklachten, geen maagpijnMath-E-Mad-X schreef:Precies ja, ik wou net zeggen...
merk overigens op dat de maagpijn pas na een maand (! ) kikkers eten ophield. Er is dus geen enkel bewijs dat maagpijn en kikkers eten enig verband met elkaar hebben.