Dit is een discussieforum en het promoten van een politieke partij zal zeker niet leiden tot discussies; in ieder geval niet zoals jij je bericht had geplaatst, want dat was gewoon reclame maken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Een nog grotere fragmentatie van de politieke voorkeur leverd niets op. Iets dat het midden houd tussen de huidige situatie en de amerikaanse situatie (2 partijen systeem) is uit mijn oogpunt wenselijk. Nu kan men stemmen op een partij, zonder dat men ook maar enige zekerheid heeft of deze partij (zelfs al hebben ze een meerderheid; geen absolute meerderheid) in de regering komen. Achterkamertjes politiek is dan ook iets waar ik een hekel aan heb. Een grote linkse coalitie zie ik dan ook wel zitten (PvdA, groenlinks, SP) volgens de laatste peilingen (bron weet ik niet meer) zou dit gelijk een absolute meerderheid op kunnen leveren.
Het aankondigen van een nieuwe politieke partij op dit forum lijkt me onzinnig en onnodig. Dit is een vorm van promotie. Hier willen wij dan ook niet aan medoen. Tevens lijkt het me onnodig om een politieke partij te promoten op een forum. Zo zal men namelijk nooit serieus worden genomen.