DRW89
Artikelen: 0

[Folding](over)verhitte computer

Jan van de Velde schreef:Tim Msc komt met stip binnen. ;)

Maar waar is DRW89 nou ineens? :P Computer ontploft?
Nou Jan het zat er niet ver vandaan dat mn pc ontplofde.

Ik had coretemps van 90°C gedurende die weken, waar ik veel te laat achter kwam. Zodra ik een spel probeerde op te starten (als ik FAH had afgesloten) crashte mn pc. Opstarten wou vaak niet of half gaar lukken. Dit alles ondanks dat ik een goed gekoelde kast heb staan die tijdens gamen niet boven de 45-50°C uit komt.

Hierna heb ik een periode gehad waar ik mn pc bijna nooit meer aan had staan tot nu. Is het mogelijk om FAH op bijv. 75% te laten draaien?
Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: [Folding](over)verhitte computer

Is het mogelijk om FAH op bijv. 75% te laten draaien?
Een en ander staat in de FAQ vermeld, maar een aparte topic is geen overbodige luxe, niemand zit op kapotte PC's te wachten.

Je zegt dat je koeling in orde is. Toch vraag ik me dat af, want een goede koeling betekent toch dat je volle bak kunt draaien zónder problemen? Dat je gamende geen problemen hebt betekent dan mogelijk dat je al gamende lang niet volle bak draait.

Ik heb geen verstand van multicore folding. Maar de standaardversie heeft een configuratieschermpje (ik klik dan rechts op mijn taakbalkicoontje en kies configure) waar je zelf kunt instellen wat de maximale corebenutting mag wezen.
drw89
drw89 395 keer bekeken
Nuttig??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “IT en informatica”