Dit is wel heel bizar! Waarom ben je daar eigenlijk zo zeker van?Er gebeurt iets heel vreemd bij mij, ik krijg punten en WU's waarvan ik zeker ben dat ik ze niet gevouwen heb, weet iemand een mogelijke verklaring.
Nee, ik ben de enige met die naam. Nu erg is het natuurlijk niet maar ik vind het wel vreemd.Zijn er meer gebruikers met jouw gebruikersnaam? Dan moet je even de goede opzoeken met bijbehorend team.
Het is mogelijk dat de servers gewoon weer een stukje achter lagen, waardoor de WU's pas later geregistreerd werden in de stats. Voor de boodschap van je F@H-client weet ik echter niet meteen een mogelijke verklaring... Stel dat iemand anders, op een andere computer, voor jou (zelfde naam + teamnummer) zou vouwen, dan zouden die wu's echter niet bij de client op jouw computer geteld worden (weet ik uit ervaring).In het weekend ben ik enkel online geweest op een niet vouwende computer, dus zelfs als mijn vouw-pc'tje een WU klaar zou hebben zou hij nog niet ingedient geraken, daarinboven was de laatste boodschap van m'n F@H programma dat ik 9WU's had gevouwen, en nu staan er 11. ...