nico
Artikelen: 0

[Folding] PS3 vouwen

Inderdaad! Ben ook eens benieuwd wat de ps3 gaat doen, heb daarop de advanced mode gevonden waardoor hij nu wu's met 1000000 frames draait ipv 100-200000.
shimmy

Re: [Folding] PS3 vouwen

Inderdaad! Ben ook eens benieuwd wat de ps3 gaat doen, heb daarop de advanced mode gevonden waardoor hij nu wu's met 1000000 frames draait ipv 100-200000.
Mooie optie, alleen heb ik het idee dat die wu's in de praktijk (nog) niet worden aangeboden, of heb jij andere ervaringen?
Arjant2

De vraag is ook of het zin heeft.

Je ppd zal niet veranderen waarschijnlijk en de kans dat je de deadline haalt is een stuk minder groot als je je ps3 niet dagelijks aan laat staan voor een paar uur.
shimmy

Je ppd zal niet veranderen waarschijnlijk
Dat hoopte ik dus juist te testen. Ik vroeg me af of er een soort bonus op dergelijke wu's zit, maar helaas krijg ik er dus geen aangeboden.
Yoste

Op het foldingforum wordt het duidelijk uitgelegd.

Die advanced mode van de PS3 valt te vergelijken met de -advmethods parameter bij de cpu client. Er zijn echter slechts zelden advanced wu's beschikbaar voor de PS3.

Uit de PS3 FAQ:
Advanced Participation Mode: Advanced Participation Mode (APM) allows Stanford University to send experimental simulations of varying computational lengths to PS3 users, somewhat like using the -advmethods option in the PC client. Because the simulations in this mode may take significantly longer, APM is only recommended for contributors who run Folding@home for at least eight hours per day. However, APM work units may also be much smaller than typical work units, as need by the simulation.
Of het meer ppd oplevert valt dus sterk te betwijfelen.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
JonazzDJ

Ik heb vandaag op mijn PS3 een WU gekregen die meer dan 8 uur nodig heeft om klaar te zijn, ipv de gebruikelijke 6,5 uur. Misschien is dat er zo eentje?
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
nico

Ik heb één WU ontvangen die 1.000.000 frames had en nog 20uur nodig had toen ik het bekeek. Sinds dien heb ik echter weer enkel kleinere WU's gehad. Ze lijken dus idd zelden te zijn.

Terug naar “IT en informatica”