Moderator: Jan van de Velde
Mooie optie, alleen heb ik het idee dat die wu's in de praktijk (nog) niet worden aangeboden, of heb jij andere ervaringen?Inderdaad! Ben ook eens benieuwd wat de ps3 gaat doen, heb daarop de advanced mode gevonden waardoor hij nu wu's met 1000000 frames draait ipv 100-200000.
Dat hoopte ik dus juist te testen. Ik vroeg me af of er een soort bonus op dergelijke wu's zit, maar helaas krijg ik er dus geen aangeboden.Je ppd zal niet veranderen waarschijnlijk
Of het meer ppd oplevert valt dus sterk te betwijfelen.Advanced Participation Mode: Advanced Participation Mode (APM) allows Stanford University to send experimental simulations of varying computational lengths to PS3 users, somewhat like using the -advmethods option in the PC client. Because the simulations in this mode may take significantly longer, APM is only recommended for contributors who run Folding@home for at least eight hours per day. However, APM work units may also be much smaller than typical work units, as need by the simulation.