Quote: ...
En dat een mij onbekende moderator(tje) kennelijk piepjong is vanwege zijn stelling?
Zeg:
Naar mijn mening, kent de moderator de regels zelf nog niet.
daar ben ik het mee eens.
Eigenlijk
off topic, maar het is niet
ins blaue hinein, doch een reactie op voorgaande.
In het algemeen verwacht men op een wetenschapsforum, want zo heet dit forum, dat mensen zich eerst hebben ingelezen dwz, boeken lezen, tijdschriften, allerhande sites over het betreffende topic en zich er daarna pas tegenaan gaan bemoeien.
Als men het onderwerp niet lijkt te kennen ,lees dan eerst een tijdje de postings voordat men zelf schrijft, is mijn advies.
Het is daarnaast van belang een posting analytisch te lezen met de kennis die men reeds heeft opgedaan en niet iemands woorden te verdraaien en hem van alles en nog wat te beschuldigen, zoals Ger deed. Dat gaat niet aan.
Uiteraard heeft ieder recht op zijn mening, maar zonder een behoorlijk onderbouwde mening wordt het al snel gekakel, vooral als de haantjes slecht lezen en geen achtergrond info lijken te hebben.
Laat men tenminste weten dat Oostenrijk een democratisch gekozen parlement heeft, dat een wet heeft aangenomen tegen de Holocaustontkenning, dat een historisch figuur zoals Hitler en Mohammed en Florence Nightingale van iedereen is, dat de holocaust goed gedocumenteerd is en dat Irving aan geschiedenisvervalsing doet en neonazis in de kaart speelt, die vergelijkbaar zijn met de MoslimBroederschap in het MO.
Daarbij ga ik er foutief van uit dat scholieren/studenten weten wat ik weet, de scholing is nou eenmaal minder degelijk dan voorheen, mijn grote betrokkenheid en redelijk grote kennis van het MO en... daarbij komt het verstand met de jaren, zegt men. Zo oud ben ik ook weer niet.