Moderator: ArcherBarry
Volgens mij kan dat, maar waarom je het zou willen???Maar kun je ze ook rouw eten?
een rauwe aardappel kan erg gitig zijn zelfs dodelijk ligt aan de aardappel soort dus als ik jou qwas zou ik ze gewoon bereidenIn hoeverre zijn aardappels van nature gezond? Je kunt ze koken, bakken, frituren en dan is er geen vuiltje aan de lucht. Maar kun je ze ook rouw eten? En kun je, net als bij appels, de schil van de aardappel rouw eten? Op wikipedia staat wel iets over giftigheid vermeld, maar dat slaat dan vooral op de aardappelplant, bessen, sommige rassen zetmeelaardappels en groene plekken op aardappels. Maar er staat niets over het rouw consumeren van aardappels vermeld. Ik dacht altijd dat rouwe aardappels giftig zijn en dat de schil van aardappels zelfs nog een graadje giftiger zijn?
een rauwe aardappel kan erg gitig zijn zelfs dodelijk ligt aan de aardappel soort dus als ik jou qwas zou ik ze gewoon bereiden
4kids schreef:als rauwe aardappelen giftig zouden zijn was ik al lang dood en begraven
wij ( 3 van mijn 4 kinderen ook dus) eten zeer regelmatig rauwe aardappelen
uit het vuistje ipv een zakje chips of een reep chocolade als snack bij de tv bijvoorbeeld
en als je de smaak te pakken hebt (wat ik trouwens als ukkepuk al had)
is het volgens mij nog gezonder dan snoep ook + beterkoop......
4kids schreef:als rauwe aardappelen giftig zouden zijn was ik al lang dood en begraven
wij ( 3 van mijn 4 kinderen ook dus) eten zeer regelmatig rauwe aardappelen
uit het vuistje ipv een zakje chips of een reep chocolade als snack bij de tv bijvoorbeeld
en als je de smaak te pakken hebt (wat ik trouwens als ukkepuk al had)
is het volgens mij nog gezonder dan snoep ook + beterkoop......