Onjuist. Je kunt het honderd keer schrijven, het blijft fout.
Moderators: Michel Uphoff, Jan van de Velde
Ik weet wat de waarnemingen zijn. Die zijn strijdig met jouw model. Dat betekent einde verhaal.
Maar dan kun je het hele idee toch ook niet wetenschappelijk noemen? Wiskunde is de taal van de natuurkunde. Wat je nu zegt, is zoiets als "ik heb een Russische novelle geschreven, maar behalve de titel heb ik geen Russisch gebruikt".
Lees o.a. (want zo bestaan er talloze betrouwbare waarnemingen) even
Daar maken ze dezelfde fout als GertSmit maakt:jazzer schreef: ↑do 21 nov 2024, 17:02 Lees o.a. (want zo bestaan er talloze betrouwbare waarnemingen) even
https://www.nu.nl/wetenschap/2340709/ti ... at---.html
Nee, dat stelde Einstein niet. Het gaat niet om de zwaartekracht (beter, zwaartekrachtsversnelling) maar om de potentiaal.Einstein stelde dat tijd langzamer verstrijkt op plaatsen waar de zwaartekracht groter is.
Alweer onjuist. Het stoot mensen met echte kennis van de wetenschap tegen de borst dat er talloze mensen eeuwenlang hard hebben gewerkt om te komen tot waar we nu zijn, met theorieën die vele waarnemingen uitstekend kunnen verklaren en de uitkomst van experimenten uitstekend kunnen voorspellen, met wiskunde, en dat jij dan komt met een wollig en warrig verhaal dat geen enkele voorspelling kan maken wat je niet weerhoudt te beweren dat jouw fantasie superieur is aan wat die vele anderen met echte kennis en hard werk hebben bereikt. Het is jouw volkomen misplaatste arrogantie die ons tegen de borst stuit.GertSmit schreef: ↑do 21 nov 2024, 17:04 Alleen is het probleem bij wat ik heb bedacht dat er blijkbaar een deeltje is dat sneller kan gaan dan het licht, geen ruimtelijke afmetingen heeft en een oneindige kromming op de locatie waar dat deeltje (de 'dimensional basic') is. En dat stoot veel theoretici tegen het hoofd,
Het is arrogant te stellen dat jouw model beter is dan de bestaande theorieën. Daar helpt geen jij-bak aan. Maar blijkbaar heb je niets beters als argument.