Ik dacht dat het aan mij alleen mankeerde. Zeer moeilijk te lezen (voor mij zonder verdere uitleg) die grafiek,Xilvo schreef: ↑za 04 jan 2025, 11:59 Om te beginnen is de grafiek niet erg duidelijk, met getallen zowel links als rechts aan de y-as naast horizontale lijnen van gelijke kleur. Wat waarbij hoort is op z'n minst nodeloos gepuzzel.
Verder heb ik de indruk dat de maker percentiel en kwartiel door elkaar haalt.
Ja, zelfs ik met een antwoordenboek twijfelt. Bedankt.Xilvo schreef: ↑za 04 jan 2025, 11:59 Om te beginnen is de grafiek niet erg duidelijk, met getallen zowel links als rechts aan de y-as naast horizontale lijnen van gelijke kleur. Wat waarbij hoort is op z'n minst nodeloos gepuzzel.
Wellicht kun je meer context bieden. Ook is een deel van de legenda afgesneden.wiskundearuba schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:01Ja, zelfs ik met een antwoordenboek twijfelt. Bedankt.Xilvo schreef: ↑za 04 jan 2025, 11:59 Om te beginnen is de grafiek niet erg duidelijk, met getallen zowel links als rechts aan de y-as naast horizontale lijnen van gelijke kleur. Wat waarbij hoort is op z'n minst nodeloos gepuzzel.