Kan iemand mij uitleggen waarom oplossing A niet juist is.
In het gegeven staat dat de vloeistof in evenwicht is.
Ik dacht dat je dan altijd een denkbeeldige horizontale lijn
mocht trekken en dat de druk in die punten altijd gelijk was.
Aangezien B op een lagere horizontale lijn ligt dan A en dus meer
kwik boven zich heeft ,de druk daar dus ook hoger is.
Puzzels