Moderator: Rhiannon
Lala schreef:terug ontopic:
ik heb niet zoveel meer te melden, behalve dat ik het heel erg triest vind dat winkeliers nog steeds meegeven aan kinderen. Die paar rotcenten zijn blijkbaar belangrijker dan het a: de wet en B: de gezondheid van die kinderen.